Wednesday, February 18, 2009

Ny sofa og bursdagsfeiring

Etter minst ti år med vår buesalong i skinn, (som jeg var svært lei av), har vi no skifta den ut med ei stoffsofa. Den kjøpte vi på finn.no, pent brukt i bare et halvt år, så for oss framstår den som ny.

Kjøpte et par lyse puter på Kid, syns de passer bra i sofaen.

Vårt gamle syrelutete bord skulle kanskje ha vært malt, men jeg er litt usikker på hvilken farge. Noen tips til farge?

4-årsfeiring

Bestemor sine smågutta begynner å bli ganske stor, i dag skal vi feire 4-årsdagen deres. Jeg har bakt kake som vi skal ha med. Håper jubilantene er i bedre form, M har nettopp hatt brannkopper, og no har E fått ørebetennelse.

Håper gavene faller i smak!

Tilslutt vil jeg takke for alle koselige kommentarer, jeg har ikke vært så flink til å gi tilbakemeldinger i det siste. Men dere skal vite at jeg syns det er så hyggelig!:)

Ønsker dere alle en riktig trivelig dag!

6 comments:

Memories said...

Blei kjempefint med nysofaen!! Guttan glede seg vældi til dåkker kommer, han M har skat fleire gang at han e sliten av å vente på gjestan..hehe!

Som dagene går said...

Så fin sofa dere ha fått tak i. Kan tenke meg at dere får det trivelig i bursdag og at dere rakk fram før bursdagsbarnet ble altfor sliten av å vente (kommentaren over)

SynnePynne said...

Kjempefin ny sofa da, finner mye flott på Finn,no. jeg er innom der hver dag og tar en titt.
Jeg ville malt bordet hvitt, men nå er jeg inne i en veldig hvit periode da :-) Kommer jo litt ann på hvilke farger du har ellers i rommet. Kunne jo vert fint med en lys turkis til den gråe sofaen og..

Ha en fin fin dag og kjekk bursdagsfeiring. Håper smågutta snart blir friske.

Lemi said...

takk for hyggelige ord... vi ligg no flat ut i sofaen å ser tv, sover eller sutre, alle tre...
e IKKE gøy å være sjuk.. ska bli deilig når alle e frisk og rask igjen, satse på at vi e friske til helga, så vi kan gå på ski i d nydelige været..

graatis me dagen t di to små!!

Anonymous said...

Gratulerer med sofa!Kjempeflott,så dere var heldig.Har også lyst på stoff sofa nå,men helst 3+2.Lei av denne skinnbuesofaen.Hatt den i mange år.
Spennende gaver.Synd at bursdagsbarna er syk da:(
Ha en flott dag.

AnKa said...

Knallfin sofa, gratulere:-)
Eg har løst på sofa fra IKEA, men når man ikkje bor i nærheta blir det litt dyrt i frakt.
Ka med å beise bordet, ikkje i en førr mørk farge da (støvet vises så godt da:-))
Håpe gutan blir fresk snart, god bedring tell dem.
Ha en flotters kveld.