Sunday, May 3, 2009

Mai-kake



Denne kaka bakte jeg til langhelga, den var lettlaga, nydelig og gikk ned på høykant. Oppskrifta fant jeg i bloggen Mammas hus.

Vi har hatt vekslende vær disse dagene. Fredag og søndag har det regna, mens lørdag var den helt store utedagen, med sommertemperatur og helt vindstille. Vi grilla og kosa oss ute på veranda. Kunne nærmest se at snøen smelta. Nå får vi bare håpe på flere sånne dager her nord. Tror jeg skal pakke bort skiene for sesongen. Har vært på en liten sykkeltur i dag. Nå har jeg en god følelse etter trimturen, og skal bare roe ned resten av dagen, med kryssord og hekling. 

3 comments:

ChatrinesLiving said...

Kaka så rågod ut! jeg bare elsker kaker! (litt syns ay jeg ikke baker selv...)
Ja tenk, den ene sommerdagen på lørdag, ja da var jeg hele dagen på jobb, typisk! Men vi får vel flere sommerdager, tror du ikke? Vi kan jo bare ikke få like dårlig sommer som i fjor. Det nekter jeg å tro;)

Ønsker deg en fin søndagskveld!
Klem fra Chatrine:)

Silje said...

Ønsker dere en fin uke!:)

Vibeke / Mammas Hus said...

Se der ja! Den var flott!!! :) At je gikke tenkte på det, ha krem nedover kanten. *ler* Enkelt!!! (Nå fikk jeg lyst på kake.....)