Wednesday, May 27, 2009

Bloggtørke

Det er lite blogging herfra for tida. Tragedien som skjedde 15.mai har satt sine spor (forrige innlegg), og blogging har føltes så uviktig. I tillegg går jeg til behandling hos kiropraktor, og  har fått forbud mot strikking og hekling. Jeg har måttet pakke bort garnkurven, så jeg ikke skulle bli frista til noe! Dermed har jeg ingenting å vise fram på bloggen. Hagen er heller ikke klar for blogging, jeg skal vente med å plante ut sommerblomster til etter pinsehelga, for værmeldinga er ikke særlig oppløftende.  Men dette er helt normalt, vi må bli ferdig med pinseria, som vi sier, før sommerværet kommer!

I dag har jeg hatt besøk av barnebarna, de har kosa seg med pannekaker sammen med bestemor.

Det nederste bildet er tatt for ca. 14 dager siden. 

6 comments:

Silje said...

Nydelige onga!!! Ja,d va en tragedie som skjedde, utruli trist å høre om, klart det setter sine spor!!! Håper du snart blir bedre i kroppen og kan ta fatt på strikking og hekling igjen. Har også vært å kjøpt meg planter, klør i fingrene til å sette de ut, men må nok vente litt. Har fått satt ned noen, men de er ganske så hardføre også...

Lemi said...

sende en klem din vei...

Anonymous said...

Hei!
Kjenner også at bloggtørka(vårslappheta,eller hva det nå er)har innhenta meg.Skjønner at dere er sterkt preget av den fryktelige hendelsen,og føler virkelig med dere.Sånt er så ubeskrivelig vondt.
Her er det heller ikke trygt å plante ut noe før godt over Pinse.Jeg satser mest på stauda,men noen krukker på trappa blir det vell.Flott den pynten din du viste bilde av.
Og flotte gutter du er bestemor til.
Ha det riktig godt.
God klem fra Wenche!

Som dagene går said...

Skjønner at blogging ikke har vært det som har opptatt deg mest denne triste tida.
Håper at behandlinga du får vil gjøre deg bra.
Her har pinseria slått til i ettermiddag og mer loves til i morgen. Kanskje det kommer snø på fjelltoppan også. Temperaturen ligger mellom 4-5+. Har ikke kjøpt inn sommerblomster ennå, men det kribler i fingrene siden vi har hatt virkelig vår i år, men vet at været kan være lunefullt og skiftende.
Klem til deg.

Heidi said...

Håper det går bra med deg, og ja, man blir dussemang av triste hendelser med ungdommen i bygda vår, vi har ingen å miste......Har også vært helt satt ut, det satte seg fast i både kropp og sinn, men nå går det bedre heldigvis. I ettermiddag har jeg vært å merka FYSAK løype i fjellet, fire timer effektiv gåing kjennes, det skal bli godt å legge seg i kveld ;o)
Ønsker deg gode dager framover!

medina said...

Ser ut som om dere har kost dere idag. Det ligger en oppmuntring til deg i bloggen min:)