Tuesday, September 30, 2008

Sydd bleiemappe

Nå har jeg rydda litt på syrommet, og da fikk jeg lyst til å sette meg litt til symaskinen. Har prøvd å sy ei mappe til bleier og våtservietter. Den har hempe med borrelås, sånn at den kan henge på vogna. Ble ikke helt fornøyd, så jeg vet no ikke om jeg tør å gi den som gave. Har brukt kraftig dongeristoff, og så er den foret med polkadotstoff fra et gammelt "husmorforkle", funnet på loppis. Har applikert et hjerte av forstoffet, med en knapp i midten.


Jeg liker gjenbruk, og her er kjolen som ble til for i mappa.

3 comments:

Villblomsten said...

Hei :-)

Masse flott her :-)
jeg og liker gjennbruk :-)
Takk for titten :-)

Mita`s hjørne said...

Heisann...
Kjempesmarte "poser" du har sydd, og gjennbruk er jo supert...
Flotte bilder fra hytta, ser jo så koselig ut...

Ha en koselig dag og uke...

Silje said...

Den var bære knallstilig!!!:)