Wednesday, September 3, 2008

Soveromsgardiner

Har sydd gardiner til soverommet av stoffet jeg kjøpte på Ikea. Syns de hadde masse flott og rimelig, skulle gjerne hatt noen flere av de fargerike stoffene til å sy vesker o.l. av. Bare så synd at det er nesten 70 mil å kjøre for å komme dit! Så når vi nordlendinga først er på Ikea, så bør vi være ganske sikre på hva vi skal kjøpe, for det kan bli lenge mellom hver handletur. Det er i allefall et par ting jeg angrer på at jeg ikke kjøpte sist vi var der, så jeg må nok tilbake neste sommerferie!

Litt nips på soveromsveggen; engel fra Sia, nålepute fra Tunisia, et smykke og et rødt lite hus laga av yngstejenta da ho gikk på barneskolen.

2 comments:

Lemi said...

ja di va fine ;) vil og på ikea, men som du sir... 70 mil e ikke bare bare, så må nok ha en plan..

Memories said...

Fine fargerike gardina!! Vil også på Ikea, såå mye eg sku hadd der... Får se når han A kjem heim.