Saturday, April 19, 2008

"Massevis" av luer






Plutselig hadde jeg fått ånden over meg igjen - og strikkepinnene gikk varme! Ble sittende ufrivillig i ro med isjias, og da måtte jeg ha noe å pusle med. Det ble et bestillingsverk - ei brun lue til jentenes venninne, og så stripete luer til bestemor sine tre små. Håper bare de passer, for de er strikket uten oppskrift. Men det kjennes på armer og skuldre, så det blir nok en liten pause på strikkefronten. (PS. Den sorte "modellen" passet ikke helt til luene, men han får duge likevel).

4 comments:

Memories said...

Å så fine luer! No trur bestemor sine tre små blir veldig gla;)
Idag har vi bare tatt det med ro her heime. Vært en tur på "byen" og handla litt, ellers bare kosa oss.

Lemi said...

oi du e effektiv på strikkefronten!

ChatrinesLiving said...

Oisann, så effektiv du har vært med pinnene!! Her var det mange flotte luer ja:)
Ja, tenk denne helgen har jeg ikke annet å gjøre enn litt håndarbeider, og det er jo deilig.
Å blogge litt da, som jeg ikke har gjort på evigheter.
Ønsker deg en kjempefin søndag, håper ryggen er bedre nå!
Klem fra chatrine:)

Silje said...

Du e så flink!! Dem va kjempestilig! spesielt den brune og den rosa!!!! Regne me dem bi gla!:)