Wednesday, June 10, 2009

Vaskebrett og vimpler

Jeg stakk innom den lokale bruktbutikken i går. De selger også endel nye varer, siden de kjøper opp div. konkursbo. Denne gangen hadde de fått inn noen treleker, deriblant dette lille vaskebrettet. Syns det passer så godt oppå skapet på lilledoen. Nypris  kr 149, fikk det for 45.

Jeg fant også et fint stoff i lys turkis, akkurat den fargen jeg er ute etter til mitt nye prosjekt, har ikke bilde av dette. Jeg har begynt så smått med noen vimpler, tenkte jeg skulle få brukt opp litt av stofflageret mitt. Dette blir et passelig sommersyssel. Skal komme tilbake til det etterhvert. 

5 comments:

kreaLIV said...

Takk for titten innom bloggen. Ja syns det er deilig med paveljong,har dessverre ikke tak oppe på veranda. Liker å ordne litt vettu, så i paveljongen er det hvitt og blått. Det kjem sekkert nån bilder etterhvert. Kos deg med sola.

Anonymous said...

Nydelig pynteting på doen din.
Sånn vil æ åsså ha!
God helg!

Silje said...

Utrolig flott det vaskebrettet!!! Gjorde virkelig susen der inne! Man kan finne mange skatter om man gidder lete:) Vimplene gleder jeg meg til å se ferdige, har jo et vimpel-resultat på tora's rom. Nyydelige de der!!

ChatrinesLiving said...

Heihei!
Flotte saker! Det er jo gøy å finne slike skatter avogtil:)
Jeg har forresten også en slik piknikk-kurv fra rema. Men hos meg hadde de ikke prikker... din var definitivt mye finere enn min!

Ha en superfin kveld!
Nå koser vi oss med alle varmegradene, ikke sant?

Klem fra Chatrine:)

garnlykke said...

Godt kjøp;)
Gleder meg til å se vimplene dine.
Ha en fin uke :O)