Monday, June 22, 2009

Topptur-sesongen er igang

"Til topps" er et flott tiltak i kommunen vår, i regi av Fysak.  Man må ha vært på 8 av 15 valgfrie topper for å få premie, det er et krus med bilde av en av toppene. Et klippekort koster 100 kr. Løypene er godt merket, og det er stor variasjon i vanskelighetsgraden.  Heldigvis for meg, som ikke er av de mest sprekeste + at jeg har høydeskrekk, så de bratte og høyeste toppene har jeg tenkt å unngå! På søndag tok vi sesongens første tur, og den gikk til et fjell som heter Reinskallen. Det var bra turvær, selv om vi hadde noen regndråper og litt vind underveis.

5 comments:

Anonymous said...

Takk,takk! Det såg ut som en kjæmpe fin tur:)
mange fine topper her!
vi flytte i underkant av ei mil oppover i bygda, det blir mer sentralt:)

SynnePynne said...

Så flotte fjellbilder du har tatt, det med skyene var kjempefint.

Huset på Planen said...

Flotte bilder. :)

Silje said...

Sporty du er!:D
innom for å ønske dere en god helg!:)

ChatrinesLiving said...

Så tøff du er! Sku ha trengt en å anna topp-tur jeg også gitt;) Er tydeligvis altfor lat... Mine "turer" blir som oftest på flat mark ute i hagen;)

Ha en fin søndag!
Klem fra Chatrine:)