Wednesday, May 5, 2010

Kom mai du skjønne....

Dette blir et lite innlegg i all hast før jeg drar på hytta. Været er nydelig, og jeg er spent på om det er mye snø igjen ved sjøen.

Bildene under viser noen av mine kjøp i Tromsø på mandag. Den søte mugga med rosemotiv fant jeg på Fretex. Den er fra Porsgrunn Porselen, og mønsteret er litt krakelert, så den er nok ganske gammel.

Bildene fra TV-kroken er en anelse bloggifisert, til vanlig ligger blader, mobiler og håndarbeid spredd utover.

Husets nestyngste er rødruss i år. Både litt vemodig og godt å tenke på at til høsten skal hun stå på egne ben, når hun reiser bort for å studere. Da blir det bare oss gamle + 16 åringen igjen heime.  

Tilslutt vil jeg ønske dere alle ei riktig fin mai-helg!:) 

1 comment:

Lemi said...

tusen takk igjen for den fine lua ;)