Friday, July 18, 2008

Jeg er blitt tagget


(Bildet har jeg lånt på nettet)

Jeg er blitt tagget av Silje.

1. Hva gjorde du for 10år siden?
Da var jeg 40 år og  jobba på kontor. Det var liv og røre i huset, ungene var 4, 7, 12 og 16 år.

2. Nevn 5 ting du har/hadde på “ gjøre listen” din idag.
Det har vært en slitsom senvakt på jobb, p.g.a ferieavvikling var det mye å gjøre. Skal derfor bare kose meg resten av kvelden. Slik som nå, med bloggen. Senere skal det bli film og en skvett vin eller to. 

3. Snacks jeg liker.-
Det må bli Sørlandships til vinen - (er desverre alt for glad i snacks).

4.Ting jeg vil gjøre som miliardær.
Slutte å jobbe og bare ta vare på helsa, kose meg med familien, hobbyer og reiser. Bli gjeldsfri og dele på mine nærmeste og litt til humanitære organisasjoner. Kanskje kjøpe et feriested i varmere strøk. Det hadde vel vært noe... :o)

5.Steder jeg har bodd.-
Tromsø, Finnsnes, Målselv

Ble bedt om å tagge noen andre, men nå har kanskje de fleste fått den. Hvis det er noen som er innom her, og ikke har fått den, så hiv dere med.

Ei riktig god helg til dere alle! :o)

2 comments:

Heidi said...

pssst! Ønsker deg en fortsatt fin sommer, jeg koser meg med ferie.......deeeeilig!

Memories said...

Hei!

Ligg en award til deg inne på bloggen min:)