Thursday, July 24, 2008

En rød lite stue











Jeg finner masse flott inspirasjon på nettet. Sjekk denne siden, klikk.no , her fant jeg en liten hytteperle. Hytta hadde stått ubrukt i 15 år da den nye eieren overtok. På et lavbudsjett har den blitt forvandlet til en koselig fargeklatt.
Vi har også ei rød lita hytte (på 35 m2), så her fant jeg mange gode tips for små feriedrømmer.
Nå er det like før jeg tar ferie, og da blir vi nok å være en del på hytta. Det er masse som skal gjøres, mannen skal sette opp utebod, hytta og utedoen trenger beis, og rekkverket må skrapes og beises. Man er ikke arbeidsløs når man skaffer seg hytte.

3 comments:

Memories said...

Leste hele artikkelen! Kjempekoselig hytte og veldig utradisjonell..hehe..

Laila said...

Koselig hytte.

Takk for kommentaren inne hos meg. Vogna er nok ikke i bruk, nei. Jeg brukte den til jenta mi da hun var baby (og til hun var langt over året faktisk). Nå er hun 10 år, men jeg klarer ikke å selge vognen. Nå har den stått så lenge at jeg får spare på den til hun får egne barn. Kanskje vil hun fortsatt ha den da. Hun vil iallefall det nå.

Lemi said...

hei hei.. takk for d! har nok fora den me d rutate stoffet ja ;) kjøpte den me d i sinne at den sku bli mappe ja ;)
tenke ofte ka ting kan bli når æ e ute å går i butikker..