Sunday, March 16, 2008

Påskeferie





Så var det endelig påskeferie. Har hatt besøk av datter og barnebarna, de har storkosa seg ute i godværet. Det har ikke vært skyfri himmel, men plussgrader, og sola har titta fram innimellom. Nå er også studenten vår kommet heim fra Tromsø, han har hatt to eksamener i denne uka, så det skal nok bli godt med påskeferie for ungdommen også. På tirsdag drar vi på hytta et par dager, med masse lesestoff og et lite strikketøy i bagasjen.

Så ønsker jeg dere alle ei riktig god påske!:)

2 comments:

Anonymous said...

Fin påskestemning (har også nettopp sett de nydelige kyllingene som tvillingene hadde laget) !
Hilsen AnBe

ChatrinesLiving said...

Heihei!
Så fine bilder!
Ja vi får bare håpe at solen kommer til påsken, og været blir "upåklagelig" Da skal jeg i allefall sitte i solveggen her hjemme å kose meg!:)
Jeg har jo da vært så heldig å fått influensa... men jeg regner med at den forsvinner fort;)
Ha en kjempefin tur på hytta!
Kos deg masse!
Klem fra chatrine:)