Tuesday, February 26, 2008

Hjelp, hvordan felle av hæl på babysokk?




Det er nesten skam å si det, men jeg vet ikke hvordan jeg skal felle av hælen på en liten babysokk. Har lånt en babysokk + sånn nogenlunde oppskrift å gå etter, men ingen framgangsmåte for hælfelling. Nå er jeg ingen sokkestrikker, og i de oppskriftene jeg har prøvd å lete i, er det andre type fellinger. På denne skal det felles rett av, og jeg har 16 masker på pinnnene over hælen. Er det noen som kan hjelpe meg? Nå kommer jeg ingen veg med strikkinga.

4 comments:

david santos said...

Excellent, Bebe!
Thank you

medina said...

Jeg kan hjelpe deg:)

ChatrinesLiving said...

Hehe, ser du får hjelp! Jeg kan jo ingenting med disse hælene. Men du får det sikkert fint til etterhvert:)
En fin kveld til deg!
Klem fra chatrine:)

BeBe`s blogg said...

Takk til Medina for god hjelp med hælfelling.
Til Chatrine: Ønsker deg også en fin kveld!