Tuesday, May 1, 2012

Et livstegn fra meg

Det har vært stille her på bloggen ei stund - en av grunnene er at mi kjære svigermor gikk bort i midten av april. Hun ble 86 år. 5 sønner, 13 barnebarn og like mange oldebarn etterlot hun seg + alle svigerbarna og barnebarnas partnere - så det var en tallrik familie som fulgte henne til grava forrige mandag. 

Om et par dager drar vi til Oslo og besøker sønnen vår. Gleder meg til langhelg i hovedstaden:)  Da vi besøkte han i høst, bodde han i Sandvika. Men nå er han flyttet til Skillebekk, så det blir litt nærmere sentrum.

Endelig har jeg fått sydd litt, det var lenge siden sist! P.g.a. smerter har jeg hatt totalt forbud. Skal fortsatt prøve å holde meg unna strikkepinnene, men litt forsiktig sying går bra. Skal ta noen timer hos fysioterapeut når jeg kommer fra Oslo, så får jeg se om det blir noen bedring.

Dette lille antrekket har jeg lagt ut til salgs i Epla-butikken. Planen er å lage flere i andre stoffer og mønstre.



3 comments:

medina said...

Nydelig sett du har sydd. Eg har litt sytørke for tiden:)

Vanella said...

Å, så nydelig!! Egentlig kom jeg innom for å takke for at du deltar på loddtrekningen min, men ble helt fascinert av de nydelige baby-klærne.

Håper du trives med Mac-en din.
Jeg har hatt Mac i mange år og kan ikke tenke meg noe annet.

Ønsker deg en god helg!

hjemmelaget said...

Nydelig babysett.... dette var IKKE dyrt.