Friday, December 2, 2011

Lampe fra Slettvoll

Da Slettvoll la ned butikken sin i Tromsø, ble lampene som var igjen etter opphørssalget kjøpt opp av den lokale boavviklingsbutikken her. Heldig for oss - vi fikk kjøpt billig belysning, både til stue og soverom. Bordlampa er fin som leselys ved sofaen, siden den er såpass høg og kan svinges tilside. Ellers syns jeg det var trist at Slettvoll avviklet i Tromsø - likte å titte på utstillingene, og suge til meg litt inspirasjon, selv om jeg ikke hadde råd å kjøpe noe. 


NB! Jeg plages ennå med å få kommentert hos noen av dere. Skriver lange kommentarer, og så får jeg bare feilmelding. Ergelig! Så dere får ha meg unnskyldt at jeg sjelden kommenterer.

Ønsker dere alle ei fin adventshelg. Her i huset har vi planer om å gå ut og spise - ikke så ofte det skjer, så jeg gleder meg!

1 comment:

salige lavendel said...

Smart lampe! Gøy når man kan få litt fine saker til "normale" priser...