Sunday, April 18, 2010

Fra serviett til pute

Jeg innrømmer at jeg har en anelse dilla på puter, og så er de jo raske å sy. Denne har jeg laga av to tøyservietter fra KID. Serviettene var nedsatt til kr 4,50 pr. stk., så det ble et billig putetrekk.

I dag er det ganske surt og kaldt, og en og annen snøbyge, ikke mye som minner om vår. Det fristet ikke å gå ut, så det passet godt med et lite syprosjekt. Men nå har jeg lyst å strikke, ikke noe stort og omfattende, men noe som jeg kan stulle med samtidig som jeg ser på TV. Får ta en titt innom div. blogger, så kanskje jeg blir inspirert.

1 comment:

Mita`s hjørne said...

Heisann...
Så smart da, putene ble kjempeflotte...en trenger litt inspirasjon når våren er totalt fraværende (iallefall her)...
Drops har jo mange flotte oppskrifter på nett, du finner helt sikkert noe å ha på pinnene...

Ha en super ettermiddag og kveld...