Wednesday, October 21, 2009

Posesalg

Jeg har vært en svipptur på loppis i kveld, det var andre dagen de hadde åpent, dermed var det posesalg. Man kunne fylle en pose for 30 kr eller en sekk for 75 kr. Syns jeg fikk mye for 30 kr! 

Jeg fant blant annet en stabel med nye, fine stoff og ei bok med 80-tallsmønster på barneklær + litt mer. Noe er allerede kommet i vaskemaskinen. Kurven fikk jeg med på kjøpet.

Katteknaggene skal muligens på hytta.

Vet ikke om skoene blir brukt, de var vel høghælte for meg. Men jeg syns de var litt stilige, så de fikk bli med i posen. 

5 comments:

Eirin Bjørnstad said...

For noen flotte funn du har gjort! ;-)
Beste hilsen, Eirin

SynnePynne said...

Så masse fint du fikk med deg fra loppis, jeg har ikke vert på en eneste loppis i høst faktisk. Litt kjipt, men har altfor masse lopper i hus allerede :-)
Supert tips om vedkorga, skal jammen jeg gjøre med min og.

Ha en fin fin dag!

Timotei said...

Så mange fine stoffer du fant, og så billig!

Mita`s hjørne said...

Heisann...
Tudsen takk for at du ville være med å feire mitt lille jubileum...

Jammen har du fått masse for 30,- og de skoene var jo lekkre...

Ha en super søndagskveld...

medina said...

Fine sko!!! Ha en fin søndagskveld.