Saturday, July 25, 2009

Sverige-ferie








Som så mange ganger før, ferierer vi i Vesterbotn i Sverige. Campingplassen ligger et steinkast fra havet, og vi trives kjempegodt her, passe stor plass og bare ei mil inn til nærmeste by. Her er masse idylliske sommerhus. De første dagene hadde vi sol og fint vær, men så kom regnet fra sør, og slik skal visst helgeværet bli. Ja, ja, godt jeg har leid meg litt nett, så jeg kan surfe og blogge litt i forteltet mens jeg venter på godvær!
Ha en fortsatt fin sommer!

4 comments:

Anonymous said...

Å det ser flott ut.. vi e akkurat kommet i fra Sverige, men angre litt på at vi ikkje ble lenger.
ferien går så altfor fort!
kos dokk masse :) klem

medina said...

Lurt å leie seg nettverk, det gjorde vi også enkelte steder når vi var på ferie. Her hjemme er det nydelig vær.(Vi har forresten likens Zip:)clahsog

Tilonino said...

Hei så koselige feriebilder. Ta en tur inn i bloggen min å kikk :)

Tilonino

Heidi said...

Deilig med ferie og ferieturer! Har siste uka nå og stoooorkoser meg i varmen og finværet!